06 februar 2012

En verden i is - og et mystisk syn


Smukt er det...hamrende koldt var det - ved stranden i går eftermiddags.
Kong Vinter havde tryllet de mest fantastisk isformationer frem.




De lå bare der og var endnu smukkere end sædvanligt - de store sten.


Jeg holder meget af sten, de er så forskellige - og her har de rigtig gjort sig umage for at glæde mig.


strandkanten har også iført sig ispanser


To, der ikke ynder regn og det våde element, er ret vild med at tumle sig i sne...


endnu ikke is på vandet....jeg håber nu også, det forsvinder snart, alt det hvide....
selv om det er pænt...


Selv om det var let diset ude over vandet, dukkede der pludselig noget op tværs over Kattegat,
som man IKKE plejer at kunne se....nogle store lyse bygninger ved en lyst....hvor er vi henne??
Er det Kalundborg? Kan nogen sige det? Jeg står på det nordligst Fyn ved Tørresø ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.