07 februar 2012

Vinterbadning



Man har vel lov at drømme.
Drømme sig væk fra is og sne og frosne vandrør?
Til et lækkert fodbad i aftenskumringen - en bog i hånden på bænken....ja , vi har bænke til enhver årstid her på Lavendelgården.
Jeg kan se det smukke i det. Kan medgive at det er bedre end grå sne og sjap - men jeg er afgjort ikke et vintermenneske.
Er også født i maj, i tvillingernes tegn, kan der mon ligge noget der??
Jeg er virkelig kreativ med hensyn til at klare mig uden vand. Vand som i rindende vand i haner....
Man kan blive helt ren ude i sneen - bevænet med en sæbe og et håndklade til at stå på....og så meget hurtige vaskebevægelser, så man undgår frost i hænderne. Det er vel også en form for vinterbadning?
Men er dælme frisk bagefter.....brrrr....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.