18 februar 2014

Ud i det fri...


Mandag er Dallund-dag. Blomster skal arrangeres og efter endt dåd er der gåtur i skov og park. Måske rundt om søen, måske bare i parken.
I går var vejret rigtig dejligt.
Flot ser det ud, når solen skinner og Dannebrog vajer for at byde kursisterne velkommen til en uges forkælelse og opbygning.


Et smukt syn er det også at se de tusindvis af vintergækker tiite frem i skovbunden.
Ved I så lige hvad jeg også fandt....småbitte....RAMSLØG..!!


Søen lå smuk og blå med et drys af svaner og andefugle i det fjerneste hjørne.


5 kommentarer:

  1. Ih, hvor er det flot - er jeg mon ikke berettiget til en rekreation der, monstro? Det kunne da være ret fedt :-)

    SvarSlet
  2. Mageløs Mandag :) Smukt ! Og Ramsløg - har altid misundt ( og undt ) dig din tilgang til ramsløg :)

    SvarSlet
  3. Jeg kom næsten til at bande af glæde, - udsigt til snarlig ramsløgspesto, det er mageløst!

    SvarSlet
  4. Du fik da noget ud af den smukke dag, det var i går. Tak fordi du deler :-)

    SvarSlet
  5. Kan gerne sende lidt ramsløg ud i landet - det gjorde jeg sidste år

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.