08 februar 2009

En lærke letted



og sandelig, om den ikke sang af hjertens lyst ..


et par minutter eller så!


Men den var der - og alt fik et løft op i en højere sfære - en form for eufori bemægtigede sig min krop og sjæl, hvilket gav sig udtryk i en voldsom "lugelyst" - nej det er ikke noget frækt, men sært - jeg oplever det sjældent om sommeren, hvor der ellers nok kunne være behov for en gang radrensning både i staudebed og diverse urtehaver.Altså gik jeg amok i bedene, græsset har sandelig set sit snit til at brede sig ind mellem roser og stauder, og den yndige kant af vintergækker, jeg satte sidste år og havde store forventninger til, var der - bevares - men under en del snigende græslianer.Duer ikke - væk!
Hornviolen blomstrede, har gjort det hele vinteren, og selv om det er frost i dag, holder den ved.

Har jo ikke ret meget med strikkeri at gøre - og alligevel, det gi'r mod og livslyst og får de gode ideer til strikdesigns frem. Er indendørs igen ved det lavendelfarvede alpaca-projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.