09 juni 2009

KnitPro - nu solgt


Jeg har ved en fejltagelse fået bestilt det store sæt i luksusudgaven hjem til butikken!! Det vil jeg tilbyde en passioneret strikker til den favorable pris af kr. 650 samt forsendelse (sendes som maxibrev eller pakke efter ønske)-
Sættet indeholder 8 forskellige tykkelser i det flotte regnbuefarvede træ, 4 længder wirer, stoppere, strammenøgler samt en pindetykkelsesmåler.
Det hele ligger i en fin mappe, med plasticlommer til hele molevitten.
Koster normalt ca. 900 kr.
Send mig en mail eller læg en kommentar hvis der er interesse.

en god dag til alle

1 kommentar:

  1. hej Lone! og velkommen til i webstrik. din blog er sat på min liste, så nu fölger jeg med fremover.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.