13 april 2010

En slags jubilæum


I dag indlæg nummer 500 - det er da en slags jubilæum.
Siden jeg lavede første indlæg for mere end et år siden, har bloggen ændret sig.
Jeg kaldte bloggen Lavendelstrik, for jeg var meget optaget af alle de spændende blogs, der handlede om  - ja - strik, men måtte snart indse, at det kunne jeg da ikke begrænse mig til at skrive om.
Efterhånden som jeg dukkede op til overfladen ...fra en depression og en diagnose på posttraumatisk stress syndrom...viste livet mig flere og flere facetter.
Så kunne jeg jo beslutte mig - ville jeg fortsætte blogning som en slags hygge eller dagbog, eller stoppe, for nu skrev jeg ikke længere "kun" om strik.
Jeg valgte at fortsætte, og i dag kan jeg da ikke undvære den (næsten) daglige læsning - og skrivning.
Har mødt en del bloggere i virkelighedens verden, haft mail-kontakt med andre - jamen sikke en berigelse af mit liv.
Jeg har planlagt et BLOGTRÆF her på Lavendelgårdenden 5.juni - grundlovsdag, og nogle har skam meddelt at de kommer hid! Flere er velkomne...bare kom an!


Tak til jer alle, der læser med og lægger søde, sjove og oplysende kommentarer!
162 faste læsere, men mindst lige så vigtigt - en masse besøg på bloggen! Og fra mange lande, det er noget, jeg stadig kan undre mig over....hvordan finder man fra Saudi-Arabien hertil Lavendels???

Jeg har i løbet af året måttet lave et par andre blogs - en haveblog - den franske blog samt et par andre. Bare for at "få plads til det hele"...
I dag tegner det til supervejr, jeg vil op til stranden og gå en morgentur...god dag til jer alle!!





17 kommentarer:

  1. Tillykke, 500 er imponerende. Tak for din blog og dig :o)

    SvarSlet
  2. Kære Lone.
    Ja.. det er god terapi at blogge,og du er god til det..
    Forsæt-forsæt, jeg læser med hver dag.

    SvarSlet
  3. Grattis till 500! Kul att läsa hur det hela startade och vad det betyder för dig idag.
    Hoppas du får en fin morgentur på stranden!

    SvarSlet
  4. Tillykke med jubilæet. det er da en anselig tal.
    Elsker at læse med her, men skriver ikke så tit.

    SvarSlet
  5. Tillykke med jubilæet...det er da blevet til lidt gennem det sidste år :-)))).

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Til lykke med jubilæet! Jeg læser med stor fornøjelse med, selv om jeg ikke altid får lagt en kommentar. Håber også på en dag at komme på besøg i din lille butik:-)

    SvarSlet
  7. Hjertelig tillykke med de første 500 indlæg, det kan hurtig blive til noget, i løbet af et år, (ved jeg af egen erfaring), jeg undrede mig også over, de mange læsere fra den store verden, men der bor danskere overalt, og oversættelsesmekanismen, er vist også i brug, selv om det af og til, kan blive nogle besynderlige oversættelser, så virker det åbenbart.
    Tak for en dejlig blog.
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  8. Tillykke da...Jeg har også læsere fra de sjoveste lande og det er vildt skægt syns jeg. Jeg er glad for at blogland findes : )

    SvarSlet
  9. Et stort tillykke med de 500.det er flot.
    Og hvor er den bare flot den opretstående sten.

    SvarSlet
  10. Grattis till en trevlig blogg, jag tittar in varje dag för att se hur ni har de.
    Tack
    Må väl och njut av våren
    EVa

    SvarSlet
  11. Kære Lone, tillykke med de første 500 - ikke år, men indlæg! Bliv endelig ved, det er terapi for os herude at læse om dit dejlige sted og om dine oplevelser :-)

    SvarSlet
  12. Hallååå du må da slet ikke tænke i de tanker om at stoppe !¨

    Kan slet ikke undvære din blog hihihi

    Stort tillykke

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  13. Ja men jeg har ikke tænkt mig at slippe tasterne...har jeg udtrykt mig sådan, mon?

    SvarSlet
  14. Tillykke med de 500 indlæg. Jeg nyder de næsten daglige besøg hos dig. Du har altid noget på hjerte. tak for det.

    SvarSlet
  15. Som jeg læste det at du overvejede det.. på et tidspunkt!

    Og den går altså ikke... hihihi

    SvarSlet
  16. Gratulerer med dine innlegg. Tenk så stor forandring på så kort tid.:))

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.