09 februar 2011

The Lady of the House speaking


Måske udtrættet af frk. Evelyns hersen rundt faldt jeg omkuld foran tossekassen for en gangs skyld.
Muligvis kendetegnende for min høje alder slog jeg - efter at have set 4 i Danmark verdensberømte mandspersoner lave mad og spise på en båd på Sicilien - over på kanal Charlie - og der var kært gensyn -
Først med 7 ualmindeligt sure gamle mænd.

De blev udsat for noget så nymodens som "Fang Sjui" (Feng Shui), og det er da noget pjat.
Vældig underholdende og finurligt.
Derefter min yndling udi det engelske Mrs. Bucket - som i går fik sin sag for, da hendes nabo tilsyneladende havde herrebekendtskab overnattende...og det forfærdede damen - "I will not raise Sheridan in a continental atmosphere" - skønt samme unge herre forlængs er fløjet fra reden....
Jo - ind imellem er det godt med glade gensyn .
Alt imens jeg sidder her og skriver, ses Hane-Mortensen II drøne rundt efter en høne....det er aldeles morsomt at se en hane løbe....


with large house and room for a pony

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker Hyacinth Bucket! Hendes forlorne fornemhed og ubehjælpsomme tiltag for at beholde den :)
    Alene hendes stemme...

    Nyd din dag,
    mette

    SvarSlet
  2. det store smil er fremme :-)
    Hun var da aldeles vidunderlig.
    Nyd dagen - her skinner solen så smukt.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.