01 november 2011

Garn - garn -garn


Som I kan se i sidebaren, har jeg lavet en ny garn-online-butik.
super -og MANGE forskellige - især uld og alpaca er der der rigtig mange gode  kvaliteter i.Jeg har handlet garn hos shop'en længe og nu har jeg så lavet aftale med dem. Jeg sælger det her i Danmark til danske priser og med dansk købelovs garanti og returret.
Den meget beundrede pude/halstørklæde er lavet af garn herfra....roserne er Magic Wool, som fås i mange farvekombinationer.


Tæppet i min sofa.....fineste uld - hæklenål nr. 6 - så går dbare derudad -osse Magic Wool.
Prøv at kigge ind - der er helt sikkert noget , der frister - hurtig levering  med pakkebil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.