24 juni 2009

Bålet der forsvandt




Aftenen var perfekt - Faren og Sønnen på besøg - nyopgravede kartofler, de sidste asparges, grillkød og ...ja gæt - jordbær i massevis. Faren insisterede på at sidde ude, det gjorde godt "i de gamle knogler", mente han, selv om jeg næsten syntes, det var for varmt på terrassen. Enparasol blev rigget til, bord og bænk rangeret lidt om, og så kunne vi sidde med udsigt til roser og marker og de store popler langs med markerne. Skøn Midsommer.! God tid til maden, hyggelig snak, og senere ville Faren og jeg køre de små 3 kilometer op til stranden ved Campingpladsen for at se bål....jeg havde jo nok på fornemmelsen at de startede tidligt, men at man ligefrem tændte Skt. Hansbål kl. 20 havde jeg nu ikke forventet! En hel del gløder fik vi fornøjelse af, men til gengæld


Min far mente det var meget bedre end et bål. Således mættet med indtryk drog vi hjem

4 kommentarer:

  1. Uha så kom i for sent. Her tænder de også kl. 20..
    det er jo ok for de små børn..
    Men lidt rod for os..
    Hvor har du mange dejlige jordbær.

    SvarSlet
  2. Jeg troede altid "man" tændte klokken 21 pga af de lyse nætter.
    Nå, men ellers var det jo en perfekt aften :-)

    SvarSlet
  3. Ja, rigtigt- en meget smuk aften.

    SvarSlet
  4. Det er godt nok også tidligt, jeg mener da at det er 21-21,30. Det var det da for nogle år tilbage ude på landet :-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.