24 oktober 2009

En loppe er vel en loppe....



Njaaaa...de franske, når man endelig finder dem, er anderledes. Var heldig at spotte hele 2 (to!) i en nærliggende by - Lasignac 12 km herfra, og de blev hjemsøgt.
Den ene var enorm, en stor lade fyldt med ting og kram.Billeder kan slet ikke vise det hele. Jeg var interesseret i lidt småmøbler, men de var ikke helt billige, til gengæld mange fien ting. Så jeg må nok tilbage.
Uden for var der et stort udvalg af gamle kærrer, hestevogne og traktorer...sjovt. Måske man kunne få sig en kane med hjem. Heste har vi jo nok af i Danmark....nå, nej der er lige det med sneen...
Monsieur'en med loppeland var venlig og forhandlingsvillig - hehe og så tog han visakort. Må bestemt tilbage.


En anden by viste sig at rumme endnu en butik med garn, vel nærmest en tricotageforretning, som jeg husker dem fra oldtiden...men det var et skændigt udvalg af ACRYL-garner og -varer. Synd at man ikke har den samme holdning til naturgarner som visse andre. Jeg ser også ofte på amerikanske sider at babykostumer af den lækreste slags er af - acryl. Ja, det kan skam også både vaskes og tumbles.



2 kommentarer:

  1. Godmorgen, Lone, sikke et slaraffenland du befinder dig i! Ja, acryl er heller noget for mig, selv om det er praktisk - jeg synes, man bliver så varm i tøj af acryl.

    Ha' en dejlig lørdag der nede sydpå!

    SvarSlet
  2. Du er alså god til at snuse dem op ! acryl- har svært ved at forstå at man ka lide at strikke med det og ikke mindst iklæde sig det..

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.