27 maj 2010

Stadig ikke på talefod...


Man lærer jo at klare sig....nu er den gamle "dampdrevne startet op...
Den brugte 1½ time i går aftes på at hente diverse opdateringer, idet den ikke havde været startet i månedsvis.
Dens placering er bagest i kontoret - ingen vinduer, bare en arbejdsplads...før jeg fik smag for blogningen..
Men den kan vel gøre det ud for en pc et stykke tid.
Den bærbare er skilt fra sin harddisk, dokumenter og billeder er reddet ud, så vidt jeg kan forstå - men jeg har aldrig fået nogen cd'er med Vista på....så hvordan det kommer ind i den igen,
måske man skulle spørge butikken, hvor den er købt for præcis et år siden idag.
Men ellers - alt vel her på gården. Skal ud og ha min kaffe efter at ha klaret morgenfodring af allehånde kreaturer...samt opdateret virusprogrammet på denne pc.
Blogland vil jeg besøge via den lille "bog".
Ha' en god dag alle derude!

Lavendel

7 kommentarer:

  1. Sikke smukke roser, jeg glæder mig til mine springer ud.
    Ang. blogtræf d. 5. juni står det stadig ved magt?

    SvarSlet
  2. Ja, ja bestemt, jeg lægger en slagplan- glæder mig til at mødes!

    SvarSlet
  3. Smukke blomster!
    Jeg har givet dig en award, for nogen dagen siden :)
    Håber du vil tage imod den - hvis du har lyst!
    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  4. Smukke blomster kan hjælpe på meget.

    Der ligger en award til dig hos mig :o)

    SvarSlet
  5. Når ting er ettår gamle kaller jeg de nye, så den må du nok få orden på igjen. Ellers er det blitt en del ny Pc-er her i huset etterhvert.
    Så nydelig blomster. Jeg har kjøpt en bukett med blandede roser idag som jeg skal ta med meg i besøk nå.
    :))

    SvarSlet
  6. Tænk, 2 awards...hvor er jeg heldig at kende disse søde mennesker...jeg må lige tænke lidt over det.

    SvarSlet
  7. Det lyder trist med pceren. Det er så træls når man skal have penge op af lommen for at få noget så kedeligt som en pc til at fungere. Den er jo dagligdag.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.