26 november 2010

Strikket vest - kjole til baby, opskrift +garn

 
Har kreeret en lille vest/tunika....
Den kan laves i str 3-6 mdr af mindre end 50g garn, og den er egentlig så smart at man bare kan bruge andet garn og større pinde, så får man et par størrelser større 
Strik flere mønstre i længden, så er det en kjole...
Vend den med knapper for eller bag - 
Den er da smart...
og så er den strikket oppefra og ned.
Mønsteret fandt jeg i en af de mange gamle strikkebøger, jeg snart har hjembragt

Det er supernemt, går over 4 pinde og ser sødt ud-
garnet er den Alpaca Melange, jeg havde på tilbud for et stykke tid siden
og jeg sælger gerne garn og opskrift til eventuelle liebhavere.
(garn+opskrift - 45kr.)
Den kan også laves i andre garner
- her Arwetta - Mayflowers økobomuld - Alpaca Melange - Supersoft Lambswool



Her er påbegyndt en rød i Supersoft - en julekjole, bliver det, den strikkes på rundpind efter bærestykket.


Send en mail, hvis du er interesseret
(OG - jeg tager 30 kr. for opskrift - og så læg prisen på garn samt porto til)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.