30 december 2010

Det store ædegilde


Modsætninger mødes.....heldigvis ikke




7 kommentarer:

  1. Det er fint hos dig Nabo. Har du vand, eller skal du i nytårsbad her ;o)

    SvarSlet
  2. 2 lys på et bord... så fint du har gjort det. Og selv kattene er blevet lækkersultne, kan man se.

    SvarSlet
  3. Vand????haha....det vil jeg gerne hvis ikke der kommer vand i lø af natten, hvor det skulle blive tø.

    SvarSlet
  4. De er da så søde de to små misser,- kunne de ikke godt lige få en tur udenfor?

    SvarSlet
  5. jo, jo det fik de skam, og det er fantastisk, hvor højt de er i stand til at springe!!!!! En fugl skal ta's i flugten

    SvarSlet
  6. jo, jo det fik de skam, og det er fantastisk, hvor højt de er i stand til at springe!!!!! En fugl skal ta's i flugten

    SvarSlet
  7. Hvor herlige billeder! Min Puskis har også udlængsel, kan du tro. Hun går målbevidst hen til døren - ser intenst på mig, indtil jeg lukker op - stirrer rædselsslagent ud på sneen - og går ind igen med tunge skridt. Ak ja! ;-)

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.