28 februar 2011

Vil I se g........


iraffen?   Den ligger her, endnu ikke mere end halvfærdig og uden sine pletter. Sjovt at hækle dyr, de får lidt personlighed, mens arbejdet vokser i hænderne. De bliver virkelig lavet med omhu.

Forsøger at samle lidt ro, for i dag skal der køres for Faren. Både blodtjek et sted - og hjertetjek - ud i vildnisset på OUH - det er rædselsfuldt at parkere der! Det kommer til at indebære ventetid OG parkeringsmas begge steder, men jeg er da sikker på at jeg vil overleve......og forhåbentlig osse Faren. Vi gør da en indsats for det.
Og jeg nægter at lade mig slå ud af lidt stress i den forbindelse.
Hvem bestemmer i mit liv???


Hvem bestemmer i dit?

en stor hilsen på en grå mandag, hvor en film bragte lidt glamour ind i danskernes liv


11 kommentarer:

  1. Nej da, har Susanne Bier vundet? jeg må straks se aviserne på nettet!
    Glæder mig til at se giraffen :-)
    Ha' en skøn dag!

    SvarSlet
  2. Flott Lavendel, du bestemmer og det går helt greit. Ja, disse kosedyrene er der mye arbeid med, men de blir så fine. :))

    SvarSlet
  3. Ja hvem bestemmer? jeg er af og til lidt i tvivl :-)
    Knus.

    SvarSlet
  4. Tak, Rita...og Margith -lad det ikke køre med dig...:-)

    SvarSlet
  5. Ja, må indrømme, jeg som Margith, nogen gange tvivler..
    Men jeg gør mig store anstrengelser for at være boss i mit eget liv !
    Pøj pøj med det hele :-)

    SvarSlet
  6. Godt spørgsmål. Det gør du i dit og jeg i mit, men der er tilfældigheder, der er med til at sætte kursen undervejs... tror jeg.
    Glæder mig til at se giraffen :)

    SvarSlet
  7. Det er sødt af dig at køre for din far og jeg tror også at han værdsætter det rigtig meget. Måske får han ikke sagt det, så må du selv sige det for ham :)

    Ja det kan være en ordentlig belastning at være syg, desværre. Der er forskel på den indre og den ydre stress, og den ydre er sådan set nemmere at klare - at parkere er ydre stress, men angsten for at gøre det er indre, og ofte blander man dem sammen.

    Men det gør du ikke vel? Hørte du forleden at alle DAMP børn kan slappe af nu, de er ikke underlige, men spiser bare forkert :) Det var budskabet fra Arne Astrup.

    SvarSlet
  8. DAMP...hvem sagde det og hvorfor...???Arne Astrup...han er jo dyrlæge..eller så't...ska' de stakler monstro til at æde Nupo?

    SvarSlet
  9. Tror vist lige, du skal tjekke noget ;o)

    SvarSlet
  10. Hehe...jeg har tjekket...lyder så lidt mere som noget, der har været i gang i nogle år...jamen - Ritalin ....hallo!! - glædeligt, men for mig slet ikke overraskende med resultatet af den undersøgelse. for hvor findes ADHD??? Det er bestemt ikke over hele verden - og slet ikke til alle tider...så det kunne være en forklaring.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.