30 september 2011

Stau-Stau-Stau......

Lidet anede jeg, da denne tur planlagdes, at man startede oktoberferie i flere tyske delstater i dag!
Der... var Stau .altså kø adskillige gange efter Hamburg.
Vejret er - som flere af I søde mennesker ganske rigtigt er inde på- sol og varme - op til 29 grader hernede i køen (10 km) fra Frankfurt til Nordenstadt/wiesbaden........selv ikke i varme somre på bilferie i Sydfrankrig eller Spanien har jeg oplevet det lige så varmt. Klistrende varmt.

Så jeg måtte  holde ekstra mange vand- og luftepauser.

Bi lens kølesystem valgte så også at té sig, så det var med nogen bæven, jeg forcerede Kasselbakkerne!
Hvem frygter ikke Kasselbakkerne?
Men mens vi kørte i kø, havde jeg da fornuftigt nok et strikketøj ved hånden.....hehe...der var nogen,der gloede.
Nu sidder jeg på mit lille fine værelse og damper af, så vil jeg tage et bad og måske gå ned til restauranten
"Schnitzel´s" og få mig.....en kop tår øl. Eller skulle jeg tage den sure "Äpfelwein", som er så elsket på disse kanter...
Njaaa...tror det nutte.


Frankfurts skyline er megaflot.....jeg så den nu fra en anden vinkel, men lånte lige dette. Min kortlæser ligger nede i bilen, så billeder må vente.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.