10 februar 2012

Vinterhvid



Sådan en kold dag er der da ikke noget bedre end at få lejret sig med et tykt strikketøj over benene...
Er i gang med et eksperiment - en kombination af flere ideer - så må vi se, om resultatet svarer til tankernes smukke varme vams...
Jeg kan ni ikke lejre så farlig længe, min mor skal fragtes til lægen for et tjek...utroligt hvad man byder en dement gammel dame - bare at få hende ned til en taxa er da noget af en opgave. Hun forstår jo ikke ...jo i øjeblikket, men 5 minutter spørger hun jo igen, hvad i alverden vi skal...og det er ikke engang hendes sædvamlige læge...jojo - det skal nok blive underholdende.
Vi er nødt til at tage taxa, for hvad skal jeg stille op med hende midt i Odense centrum, mens jeg leder efter P-plads?? Eller skal jeg parkere foran lægen og tage bøden?
Nå, jeg låner hendes bad og får et par liter vand med hjem til gengæld :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.