01 marts 2012

Alt det gamle l...


Jeg har svigte...jo jeg har...min blog de sidste dage.
Jeg kommer tilbage igen, har bare haft så travlt på FB med forskellige gøremål - bl.a. har jeg solgt...og købt lidt garn og så har jeg oprettet en ny gruppe med salg af antik og retro...kort sagt Lavendelskrammel og diverse - se den her, hvis I er på FB....for udenforstående Facebook.
Der er sagt og skrevet mangt og meget om dette medie, men det er en hurtig måde at kommunikere med mange mennesker på.
Hvis I vil kigge med , så er siden her:
Håber, vi "ses"....hav en dejlig onsdag.


3 kommentarer:

  1. Hei Lone, er litt enig med deg at man har rask kommunikasjon på fb. De unge skriver mld til meg der, lett å chatte med venner. (Fin hage du har bygget, hihihi...)

    SvarSlet
  2. i lige måde, jeg er bare lidt for optaget af det....men det får mig til at glemme...så meget andet - knus

    SvarSlet
  3. Kære Lavendel, jeg har set og glædet mig over alle dine tilbud, både i garnafdelingen og i retrobutikken. Mange gange tænker jeg øv, at det er så dyrt at sende med postvæsenet.

    Jeg kan godt huske, da min mor havde grydelappekjolerne i brug, så vidt jeg husker var de orange og hvide, en pryd for ethvert køkken ☺.
    En dejlig fredag til dig.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.