09 juni 2012

Lettet



Lettet  (for 1250kr) og lettet i sind og mund drog jeg fra den flinke tandlæge, der hverken havde horn ellerkløer  men viste sig at være en flinker dame ved navn Sofie - og lavede mine gebrækkeligheder uden så meget vrøvl eller skælden ud.
Og tænk - så kunne jeg pludselig se med mildere øjne på de formastelige kyller...hvad ligner det også at placere et salatbed i kyllingehøjde, ovenikøbet, så man kan støvbade i den fine jord?? Var rosen ikke lige sprunget ud på den halve time? - og sådan var der så meget.
Nu har jeg bestilt en tid mere, hvor hun godt kan få lov til forsigtigt at KIGGE på de øvrige tænder...nogen af dem...
god weekend


7 kommentarer:

  1. Det er rigtig rart når man finde en tandlæge, som er menneskelig, og ikke bare ... Skal tjene nogle penge i en fart og.. skider på at der sidder et menneske i stolen, som ikke lige har det så fedt med at sidde der,...

    Har heldigvis også endelig selv fundet en af de gode .........

    Ønsker dig en dejlig lørdag.. Her er solen tittet frem, skønt !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Hvor godt ! Tandlæger må og skal være flinke mennesker :-)

    SvarSlet
  3. Du er da simpelthen så sej. Frivilligt til tandlæge, sådan!

    God lørdag i det fynske.

    SvarSlet
  4. Jeg har simpelthen den bedste tandlæge man kan forestille sig. Han kan næsten ikke få det til at gøre ondt.

    SvarSlet
  5. "som tak for lån til bor og brrrr og vatkuponer.........for oven over al ting stråler Moar Sol!"
    Maden smager nu bedst, når den er tygget, ikk'?

    SvarSlet
  6. Træls når b isserne er i uorden
    Jeg er et af de mærlkelige mennesker der elsker at komme til tandlæge- og jeg har altså ikke stærke tænder, men en tandlæge der ikke kan li når det gør ondt :)

    SvarSlet
  7. Ingen er helt overfor sin tandlæge, men tillykke med den nye.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.