02 november 2012

At gå i barndom


skønt skubbet lidt....vel meget til af skæbnen de sidste par år, synes jeg egentlig, jeg har bevaret mit barnesind....som manden i "Hvad Fatter gør.." - altid ned ad bakke, altid lige glad. Ikke ligeglad....men altid lige munter. Sådan da.
Men det sker meget sjældent at jeg vågner og er trist.Som regel er der en eller anden lille ting, der kan glæde og som kommer til mig i morgenens løb.
Også at kunne fordybe sig i at klippe-klistre, glo i gamle ugeblade eller sortere knapper har jeg elsket siden jeg var barn.
 Og lege med dukker - mest at lave tøj og klæde dem på....så



Disse to norske handymen har da fået madammen i gang.
Her er en gruppe på FB, hvor fuldt voksne kvinder leger med deres dukker....
- om jeg er med?????


10 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er du med - et legebarn - det er så sundt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi...er ved at strikke arme til første dukke...de ligner boksehandsker

      Slet
  2. Jamen det er du da - man bliver aldrig for gammel til at lege :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtigt, det gamle pjat'ho'e...er skam med

      Slet
  3. Jeg kender dig jo lidt, og du har bevaret dit barne sind .)

    SvarSlet
    Svar
    1. i lige måde...guirlande-maker :-) - dejligt er det da!!

      Slet
  4. Dejligt er det, hvis man kan blive grebet, - af dukker eller af alt muligt andet. Så er det faktisk ikke så ringe.
    De dukker er så søde:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er ren meditation...sætter hår på den lige nu....

      Slet
  5. Tak for tippet - den bog må jeg da lige se - og måske skal barnebarnet have en?
    Er du i gang med en til din lille Viol?

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså den var nu til mig selv, men
      efter jeg stolt fremviste det halvfærdige resultat på Skype, var der kun anlagende bemærkninger fra datteren....at jeg kunne nænne at vise Violen den....og så ikke....nå ja, hun må også have én...

      Slet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.