17 april 2009

Kauni - Rainbow Roses - færdigt

Så blev det nye store Kauni-sjal med rosenbort færdigt. Ligger nu i vaskemaskinen og skvulper på 30 grader. Og jeg er spændt. Kender I det?

Næste arbejde på pindene er den meget omtalte vendevest - jeg vil lave den i lidt andre farver - nu er det jo forår - så lidt lysere end planlagt. Jeg lader bundfarven, den ensfarvede være en sart lyserød og de flerfarvede en lilla-bordeaux-pink - så får vi se, om det bliver helt skævt. det tror jeg nu ikke. den oprindelige -købte bundfarve var mørk bordeaux.



mønsterfarven


Jeg foretog en tur til containerpladsen og klunsede et havebord med 3 stole samt et glasskab og en syltekrukke af de gode gamle - uden skår, alt sammen for en hund. Så jeg skal have smukkeseret møblerne sammen med nogle andre fra sidste år. Jeg har tænkt på en mørk grøn, i stedet for altid det hvide, selv om det nu også er "sødt" , men jeg er vist ved at være lidt færdig med det. Ja, det må overvejes.

vendevesten

Så egentlig har jeg slet ikke tid til at sidde her - vesten får fingrene til at krible, og maskinen er ved at være færdig. En god fredag aften til jer alle


3 kommentarer:

  1. Uha det bliver en flot vendevest i de farver, den vest står også på min ønskeseddel, men det må lige vente lidt. Jeg købte bogen med vende strik måske jeg selv kan forsøge at lave en.

    Hav en rigtig god weekend !

    SvarSlet
  2. Spennende å se sjalet ferdig da. Samme med den nye jakken som du har valgt i helt andre fager.:-)
    Grønne hagemøbler er veldig fint. Hadde noen som stod ute permanent i 15 år bare med at de ble malt i ny og ne. Det er fint at noe er litt anonymt og går sammen med det grønne også, du kan bruke farge på så mye annet da. :-)

    SvarSlet
  3. Det er blevet smukt dit sjal.. jeg glæder mig til at se vendevesten i lyse farver..

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.