24 januar 2011

Tulipanglæde - osse en slags glæde


Jeg længes efter tulipaner i rå mængder.
Duften, deres sære knitren, de mange skønne farver....
er en påmindelse om liv - ukuelighed, et løg lægges i jorden,og år efter år kan vi glædes over deres skønhed.
Det kalder jeg livskraft.
I går fik jeg mange søde tilkendegivelser - andres glæde med mig overdet rindende kolde vand, mulighed for bad og alskens.
Det er jo fantastisk her i Blogland, at man sådan følger og lever med hos hinanden.
Flere skrev også - pyt med computeren, vand er vigtigere.
Men vi mennesker er ikke nemme at stille tilfredse....knap er det ene problemløst, før vi kaster os over et andet....jo, det er faktisk svært at undvære sine mails...uafsluttedeting, for godt nok har jeg en webmail med samme adresse, men lige så snart beskederne er åbnet,i det andet program, forsvinder de på webben. så....hvis jeg ikke svarer eller glemmer nogen...er det altså fordi alle mine adresser ligger på den anden bærbare. Desværre ikke i hovedet.

Men - det skal nu ikke ødelægge min dag...det er Zumba-dag og hulaen har fået en tur, så etaskebæger rød ned i kampens hede...det er , når man forsøger sig med "trin" - hehe...

Noget andet, jeg har seriøst!!! overvejet, er at bruge den eksterne harddisk mere. Nu er mit ny-kreeredebroderimønster muligvis !!??!! pist væk...nå, Sønnen kan sommetider udvirke mirakler med det udstyr...

Lad nu ikke dette blive en skuffelse, der ikke gik i opfyldelse, Lavendel!

Jeg ønsker jer alle masser af livskraft og masser af tulipaner på en dag som i dag!



3 kommentarer:

  1. Sikke et skønt billede her til sidst. Jeg MÅ købe en ny buket i dag. De er mine favoritter, de er så enkle i udtrykket og så elsker jeg deres knirken :) Og nu skal der da også fotograferes på samme måde som du gør.
    Nyd din dag, klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hør nu, Lavendel, mail forsvinder ikke, du har nok "åbnet et vindue" med __***ULÆSTE_MAIL***__ prøv nu at ændre på betingelserne for visning og så vil du forhåbentlig kunne se alle mail et stykke tid tilbage og opdage nederst: page-1 of 321pages eller noget.

    Godt eftersyn :-)

    SvarSlet
  3. nixen ...den almindelige mail har jeg på windows mail, men den kan også åbnes fra en web....at.mail, som den hedder, og der ligger kun de nyeste...fra i går og fremefter! Men jeg håber Sønnen kan hente mail m.m. ud af maven på den anden!

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.