17 september 2011

Orange - en udfordring


Når lørdag skal være orange, kommer der virkelig problemer. Kan rigtig godt lide farven, min nyeste vest er orange, men i indretningen er den altså ikke ..
Nå, det var søndag, der skulle være orange....I får den altså i dag, så må søndag blive brun. (Brun?hmm).


Det nye tæppe har også orange striber foruden de røde og alle de andre...


Abrikoser med rød-orange kinder - en himmerigsmundfuld var de.


Det viste sig at væggen i badeværelset bag vaskemaskinen var orange.


I Bjergskoven hos Violen har de orange snegle - mange.
Så er der nærmest ikke mere at støve op....dog


lettere uskarpt, beklager - små lysdimser i skrappe farver.


Og som rosinen....mit alter ego - vi præsenterer!
Nej, orange har ikke den plads i min boligindretning, som den havde i halvfjerdserne. Dengang havde jeg et helt køkken malet i orange - og med gule melaminting! Det var hot! Badeværelset var skrigende gult, og min far, som dengang var maler, korsede sig, for det var ham, der skulle male.
Et spise/kaffestel med orange mønster med samt kedel og gryder i samme mønster -- jojo, det var retro!

se - det fås i Tingfinderen, og det hedder Panorama.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.