23 december 2011

Lillejuleaftenstanker

Endnu engang er der brug for spark og courage.
Jeg skal igennem....og helst også med smil på læben...denne jul.
Denne tid, dette mørke, dette dødsfald har fået mig til det, jeg i årevis har stræbt efter....at være i nuet.
Ind imellem, i det mindste, hvor alle tanker og minder...og hvis nu'er og når nu'er bliver skubbet væk.
Så lever jeg i kaffetåren.....gåturen....filmen...strikketøjet....samtalen...de små ting.


mørk morgen....men allerede nu en lidt længere dag....


snart er en kop tår kaff' klar ....


lidt lunende hemmeligheder i det lækre garn.


I morgen - eller måske allerede i dag er jeg at finde i Bjergskoven.
Næsten helt Nøddebosk sceneri.


Muligvis har de ikke kulørte lygter....men der oser af hygge og ....lad mig sige med de royale: hjertevarme.

Jeg vil også gerne sende ud i det ganske danske Blogland en stor og dybfølt TAK -
for de mange søde og varme kommentarer
for den større og den sympati, der slog imod mig i forbindelse med min søns død.
fordi I er.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.