25 januar 2012

I marken



Om ikke andet ser bondens dybe traktorspor flot ud med vand og is...


Nu kan man også komme "i marken" uden gummistøvler.


Det antager helt kunstneriske former, skidtet...


Jeg tror, musene har vældig travlt og er meget aktive for tiden, for hundene er nærmest ikke til at drive fra de steder, hvor de mener, der er mus...og mon ikke, man kan stole på næsen hos en schnauzer?
Så jeg må gå min egen ensomme vandring ud over markerne...til sidst støder de til..


mellem kostald og halmfort  er der et kig til efterskolen, som i år ingen elever har haft...tidligere enkesæde til


Egebjerggård - naboen i luftlinje...


Bag rækken af træer ligger det...det blå....vandet..havet..



husker I stolen under hvidtjørnen? Unægtelig mere charmerende om sommeren..


- og her - Lavendelgården, ingen bonde-og stokroseromantik her, svinestald (uden svin, men med rod), gårdbutik (rod), maskinhal (få maskiner, rod)og længst borte stuehus (en del maskiner, rod)
Mirabellerne står beskyttende og er helt ligeglade med rodet.

Det er jeg sådan set ....også..


Måske man får egen skøjtebane i år? Takket være John Deere og Kong Vinter?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.