24 januar 2012

Visse vanskeligheder



Bliver nok liiige nødt til at foretage en mindre omrokering på bordet, hvis jeg vil gøre mig håb om at kunne indtage min morgenmad...
på bænken..

Det lysner i øst...jeg høre fantastisk musik med "Den danske Salmeduo" - salmer i moderne fortolkning med klaver og sax - ren nydelse for en gammel kirkerotte som mig.

Jeg opdagede noget, der hedder "Spotify" på Facebook...her kan man stort set hente og lytte til al slags musik -fra Abba til Bachs samlede...

så - her er der musik fra morgenstunden......og let rim på buske og træer.....en pris, vi må betale for den vidunderlige stjernehimmel i nat.

I aften venter Online Strikkecaféen...lad os se, om der bliver strikket.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.