09 marts 2012

Jeg fandt Holger




Efter en del spulen både i det ene og andet toilet, gav jeg...IKKE op.
Næææh, afmonterede simpelt hen det ene, som alligevel skal skiftes...puuha, parfume er det ikke!
Gav også en del plummervand på gulv...
Så kunne spulesprøjten komme ned i hullet ...og ...SÅ
Intet skete....en smule boblen...og så sted vandet i det andet toilet!!
Til sidst blev jeg så arrig at jeg ringede til Holder Kloak...som kom, så ..og sejrede.
Det er de bedste 600 kroner jeg har givet ud i laaang tid.


12 kommentarer:

  1. Hihihihi åhhh ja.. det er ikke lige frem Violer der dufter af når man tager et toilet af.........

    I enxens hus havde vi 2 toiletter.. og det var kun det ene der kunne klare , --- stort... og det var vores gæster jo ikke altid lige klar over...
    Og så var det af med toilette, frem med vandslagen og den gamle Nielfisk støvsuger, den kunne nemlig puste.. Og ja.. så kom der hul igen...

    Skulle nok have sat et skilt på døren.. Med ord som.. Her tisses kun.... !

    God der kom hul igennem :-)

    Rigtig god weekend
    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Du er altså så sej, med alle de ting du giver dig i kast med!
    Godt, at toilettet virker nu, for det er immervæk surt at undvære.....

    SvarSlet
  3. Fagfolk skal der til, når der er brug for det, og det virkede jo :-) God weekend til dig

    SvarSlet
  4. Det minder mig om dyrlægen, der via et pusterør skulle få en pille ned i halsen på en hest og så opdagede, at hesten pustede den modsatte vej.
    Altså: når der er forstoppelse, skal man anribe proppen fra den åbne ende, altså fra kloakrøret, og IKKE fra toiletsiden. Men det opdagede du så. Huskede du at have briller og handsker på?
    Jeg stod hele dagen igår på hovedet i internettet, nu vil jeg altså have et urinsorterende toilet som Wostmans Ecoflush, så jeg kan spare på vandregningen.

    SvarSlet
  5. Du er så sej, at du i det hele taget prøver. ;-)
    Godt, du fik fat i den rigtige fagmand. Så nu kan du sikkert holde en god weekend-håber jeg.

    SvarSlet
  6. Dejligt at det virker igen!

    SvarSlet
  7. Du er bare sååååå sej!
    Du går ikke af vejen for noget som helst.
    Jeg tager altså hatten af for dig.
    Nu ved du, at de 600 kr var en nødvendig investering. Havde du ikke afmonteret, indsnuset duftene, spulet og lyttet til mistænkelige bobler, så ville du nu tænke: Mon ikke jeg kunne ha sparet de 600.
    Du er bare så sej!

    SvarSlet
  8. Ja nogle gange maa man bare erklaere sig besejret hihi. Men tusinde tak for et dejligt grin. Jeg synes soerme du er sej.

    SvarSlet
  9. Mennesket har glæder uden tal,
    men størst af dem alle:
    Er at have et lokum,
    som virker, når man skal - God weekend :-)

    SvarSlet
  10. Der er nu en helt speciel følelse ved at finde Holger:)

    God søndag.

    SvarSlet

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.