24 september 2011

Zigøjneren tager over.


Om en uge sidder jeg i dejlige Sydfrankrig - måske med en portion friskplukkede figner.......som
her, hvor de sidste 4 er høstet fra det lille ny figentræ i egen have.
Som altid, når en større udflugt er planlagt, er jeg ved at bakke ud af det hele.....
Men jeg har brug for at komme væk en lille måneds tid. Til noget helt andet, uden minder om den
elskede søn.
Nye omgivelser, nyt sprog, nye gåture - ja, for hundene rejser med.


Stor have med Middelhavsvækster....overdækket terrasse....og forhåbentlig sol o g varme. Her skal jeg sidde og være "udstoppet"...


Haven er indhegnet, så forhåbentlig stikker kræene  ikke af i tide og utide.


En stue er der også, hvis det mod forventning skulle blive nødvendigt med indendørsliv......helt i retrostil.
Fredag morgen forlader jeg landet og drager mod det tyske for at tage en overnatning i .....hmm... Kaiserslautern, tror jeg det var.
Men inden da er der en del praktisk at foretage sig.
Der fintænkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du må endelig skrive en bemærkning eller en lille hilsen - det betyder rigtig meget for mig.